Magazin atestat GPeC

S>kip to Main Content »

Contact

0735 - 652 887
L-V 9:00-17:00

Cosul dvs. de cumparaturi este gol.


 

Despre comanda

Pe mobilena.ro dispare presiunea exercitata de vanzator, esti singurul care ia decizia de cumparare, avand la dispozitie optiunea de a compara oricate produse vrei, sub toate aspectele ( o poti accesa din pagina produsului dupa ce ai gasit un produs care te intereseaza, sau cu optiunea pozitionata vertical dreapta in pagina). Accesul la produs se face foarte simplu, poti ajunge la produsul dorit in doar cateva secunde, si poti alege dintr-o gama foarte larga de modele, toate avand in comun calitatea si cel mai bun pret. Accesul la produs se poate face in mai multe feluri: din meniul principal, unde mobilierul este asezat dupa functiunea sa: mobilier pentru living, sufragerie, dormitor, bucatarie, birou, etc., unde fiecare functiune are subcategoriile sale: mobilier clasic, modern, rustic, exclusiv, etc., iar pentru un acces mai rapid la produs in cadrul fiecarei subcategorii( clasic, rustic , modern) din cadrul fiecarei categorii, in partea din stanga a pagini, cu optiunea “Sorteaza dupa” poti ajunge direct la produsul care te intereseaza dupa anumite criterii precum , pret,( poti alege din mai multe clase de pret) sau subcategoriile: mobilier clasic, modern, sau rustic. In plus ai tot timpul la dispozitie optiune , unde dupa anumite cuvinte cheie, ex mobila classy, poti face o cautare in intregul site.

Termenul mediu si maxim de livrare este afisat la fiecare colectie sau produs.

Comenzile se primesc doar online. Pentru a afla detalii cum puteti comanda online accesati sectiunea Efectuarea comenzii, si a platii.

Preturile afisate pe site la fiecare articol sunt preturi finale, care includ TVA, la care se adauga pretul transportului, care este diferit pentru fiecare articol. Pretul pentru transport difera in functie de mai multi factori: precum greutatea, volumul produselor comandate, si locatia. Detalii suplimentare gasiti la sectiunea Detalii si Cost Transport.

Livrarea este nationala, fiind acoperite toate localitatile si se face prin transport dedicat sau prin curier. Pretul pentru transport difera in functie de mai multi factori: precum greutatea, volumul produselor comandate si locatia. Costul exact al transportului este afisat in momentul comenzii, si apare pe comanda, adaugandu-se pretului de baza al produsului.

In functie de produsele comandate, in procesul de comanda se afiseaza modalitatea de transport (curier sau transport dedicat) si modalitatea/modalitatile de plata disponibile. Modalitatile de plata sunt plata numerar la livrare si/sau plata in avans cu ordin de plata. Daca produsele comandate se realizeaza la comanda, veti achita in avans cu ordin de plata 50% din suma totala de plata. Diferenta de 50% o veti achita inainte ca produsele sa fie livrate. Anumite produse se pot plati doar prin ordin de plata. Mai multe detalii gasiti mai jos. Pentru Plata in avans cu ordin de plata va rugam sa faceti plata in termen de maxim 5 zile si sa ne trimiteti documentul care atesta plata pe email [email protected] Comanda va fi livrata sau se va da in lucru, dupa caz, dupa efectuarea platii sau avansului de 50%.

OBSERVATIE:

Produsele care pot fi platite doar cu ordin de plata sunt produsele care fac parte din colectii care se livreaza asamblate, produsele de dimensiuni mari (dulapuri, vitrine, bufete, biblioteci, birouri, canapele. etc.), produsele realizate la comanda dupa specificatiile clientului, canapele sau scaune, cu stofele sau culorile alese de client ( veti achita in avans cu ordin de plata 50% din suma totala de plata. Diferenta de 50% o veti achita inainte ca produsele sa fie livrate), respectiv o parte din colectiile complete: sufragerii, dormitoare, camere de zi/living. La aceste produse Comanda devine ferma dupa efectuarea platii prin Ordin de plata chiar daca modalitatea de plata aleasa in procesul de comanda este Plata numerar la livrare. Va vom informa daca produsele comandate intra in aceasta categorie. Daca produsele sunt pe stoc, si disponibile pentru livrare, plata se va face integral in termen de 5 zile lucratoare de la data comenzii, prin ordin de plata, dupa confirmarea disponibilitatii produselor la depozit. Daca produsele comandate se realizeaza la comanda veti achita in avans cu ordin de plata 50% din suma totala de plata. Diferenta de 50% o veti achita inainte ca produsele sa fie livrate. Informatia referitoare la produsele care se livreaza asamblate sau la comanda apare la fiecare produs/program, in pagina produsului .

Sus in pagina

 

Termene de garantie

In selectia producatorilor de mobila cu care colaboram, criteriul comun a fost CALITATEA. Pentru ca ne dorim sa va bucati de produsele pe care le comercializam suntem bucurosi sa va anuntam ca toate produsele beneficiaza de garantie 24 luni din momentul cumpararii.

 

Efectuarea comenzii si a platii

Preturile afisate pe site la fiecare articol sunt preturi finale, care includ TVA, la care se adauga pretul transportului, care este diferit pentru fiecare articol. Pretul pentru transport difera in functie de mai multi factori: precum greutatea, volumul produselor comandate, si locatia. Costul exact al transportului  se poate estima din pragina produsului si este  afisat dupa ce produsele se adauga in cos, adaugandu-se pretului de baza al produsului.

Comenzile se pot face astfel:

1. Telefonic

Sunt necesare urmatoarele date:

Detalii de facturare: Nume, Prenume, Adresa de email, Telefon, Adresa de facturare. In cazul in care livrarea se face la o alta adresa decat cea de facturare sunt necesare: Adresa de livrare, Numele, Prenumele, Adresa de email, Telefonul – persoanei la care se face livrarea.

 

2. Prin email sau folosind formularul de la Contact

Comenzile se trimit pe adresa suport at Mobilena.ro . Pe comanda va rugam sa specificati denumirea exacta al produsului sau produselor dorite si eventualele detalii, in cazul in care sunt disponibile mai multe optiuni referitoare la un anumit produs - de ex: Fisaje, Stofe, etc.

Va rugam sa ne trimiteti si urmatoarele date: Nume, Prenume, Adresa de email, Telefon, Adresa de facturare. In cazul in care livrarea se face la o alta adresa decat cea de facturare va rugam sa ne trimiteti Adresa de livrare insotita de Nume, Prenume, Adresa de email si Telefon – ale persoanei la care se face livrarea.

In cel mai scurt timp veti primi un email cu numarul comenzii si confirmarea comenzii dumneavostra insotita de o factura proforma. Va rugam sa verificati corectitudinea datelor de pe factura proforma - informatii despre cumparator, informatii despre livrare, produsele comandate.

 

3.  Online  - cu butonul si urmand toti pasii din procesul de comanda. Procesul este descris mai jos.

Optiunile care te ajuta sa ajungi la produsul dorit sunt: , .

Cu optiunea Adauga la comparatie poti compara oricate produse vrei, sub toate aspectele, pe care o poti accesa astfel. In pagina produsului dupa ce ai gasit un produs care te intereseaza, il adaugi in lista de comparatii, repeti operatiunea cu produsele care te intereseaza, ulterior putand compara produsele care le-ai adaugat in lista de comparatii, cu optiunea pozitionata vertical dreapta in pagina).

In plus ai tot timpul la dispozitie optiune , unde dupa anumite cuvinte cheie, ex “ Living Amsterdam”, poti face o cautare in intregul site.

Daca sunt produse care iti plac dar momentan nu le poti cumpara, optiunile Adauga la favorite, Aboneaza-te la alerte de pret te vor ajuta sa ajungi ulterior la mobila pe care ti-o doresti in cel mai simplu mod posibil.

Optiunea Adauga la favorite este foarte utila daca ai in plan sa cumperi sau sa revezi ulterior un produs. Produsele pe care le adaugi la favorite apar pe site in partea din dreapta-sus (sub "cosul meu") la sectiunea PRODUSE FAVORITE . In acest fel poti ajunge la produsele dorite fara a fi necesara o noua cautare in site atunci cand te-ai hotarat sa le cumperi. Pentru avea acces la acesta optiune trebuie sa ai cont de utilizator pe site si sa fii logat in contul tau.

O alta optiune foarte folositoare, este Aboneaza-te la alerte de pret. Daca iti place foarte mult un produs, dar pretul acestuia nu se incadreaza in bugetul tau, lasa-ne sa aflam acest lucru folosind optiunea Aboneaza-te la alerte de pret. Daca ulterior produsul va beneficia de un pret redus, datorita unor promotii iti vom trimite un email in care te vom anunta de reducerea de pret. Pentru avea acces la acesta optiune trebuie sa ai cont de utilizator pe site.

Pasul 1. Alege produsul

Accesul la produs se face foarte simplu, poti ajunge la produsul dorit in doar cateva secunde, si poti alege dintr-o gama foarte larga de modele, toate avand in comun calitatea si cel mai bun pret. Accesul la produs se poate face in mai multe feluri:

Din meniul principal, unde mobilierul este asezat dupa functiunea sa: mobilier pentru living, sufragerie, dormitor, bucatarie, birou, etc., unde fiecare functiune are subcategoriile sale: mobilier clasic, modern, rustic, exclusiv, etc..

Meniul din stanga , va prezenta un set de filtre care au ca scop orientarea cat mai exacta catre produsul dorit. Cu ajutorul meniului, poti face selectia dupa criterii ca: pret (poti alege din mai multe clase de pret sau subcategorie ) sau stil (mobilier clasic, modern, sau rustic), obtinand o selectie mai restransa a produselor, in functie de ceea ce te intereseaza.

Termenul mediu si maxim de livrare este afisat la fiecare colectie sau produs.

Pasul 2. Adauga in cos

Verifica informatia prezentata impreuna cu facilitatile/serviciile disponibile pentru produsul selectat apoi acceseaza butonul pentru a merge mai departe . Poti comanda cate produse vrei din cadrul colectiilor prezentate, in cantitatea dorita, sau intreaga colectie.

Poti adauga si alte produse in comanda, accesand butonul prin care te intorci la vizualizarea produselor. Poti creste sau descreste numarul produselor existente in comanda schimband direct cantitatea si apoi accesand butonul . Actualizarea cantitatii se va face automat.

Poti folosi butonul pentru excluderea unor produse din lista. O ultima verificare inainte de a lansa comanda, apoi click pe butonul

Spre finalizarea comenzii

Pasul 3. Completeaza datele

3.1. Metoda de Checkout

Ai la dispozitie 2 modalitati de comanda:

- Cumpara ca oaspete

- Inregistreaza-te

Poti comanda ca si oaspete sau te poti inregistra pentru a-ti fi mai simplu cand ne vizitezi data viitoare. Daca iti faci cont ai 2 optiuni: "Persoana fizica" sau "Persoana juridica",

3.2. Informatii de facturare

Completeazi Infomatiile de facturare, unde ai optiune de livrare la adresa de facturare sau la o adresa diferita. Este important ca datele sa fie completate corect, pe baza acestora se completeaza factura si se realizeaza livrarea.

3.3. Informatii livrare

In cazul in care alegi livrare la o alta adresa decat adresa la care vei primi factura, trebuie sa completezi si adresa respectiva.

In cazul in care livrarea se face la adresa de facturare treci la pasul urmator cu optinea :

3.4. Metoda de livrare

In functie de produsele adaugate in cosul de cumparaturi se vor afisa optiunile disponibile pentru livrare.

Transport in sistem specializat - Curierat

- Transport Dedicat

- Fara livrare 

Modalitatile de mai sus difera in functie de produsele adaugate in cos. Anumite produse se pot livra doar prin transport dedicat, transportul prin curier nefind disponibil.

Livrarea este nationala, fiind acoperite toate localitatile. Pretul pentru transport difera in functie de mai multi factori precum modalitatea de transport disponibila/aleasa, greutatea, volumul produselor comandate si locatia. Costul exact al transportului este afisat in pagina produsului cu optiunea Estimeaza Cost Transport si apare si in cosul de cumparaturi, adaugandu-se pretului de baza al produsului.

Pentru a determina costul transportului, stabiliti ce produse vreti sa cumparati, completati cantitatea dorita,folositi butonul de Estimare cost transport din pagina produsului sau  adaugati produsele pentru care vreti sa aflati costul transportului in cos cu butonul „Adauga in cos” iar in pagina care se va deschide, la sectiunea : “Estimeaza Cost Transport ”,click pe butonul “ESTIMARE”. In cazul metodei Curierat suma afisata nu include livrarea in zona 2 a curierului care se plateste suplimentar.

3.5. Metoda de plata 

Mai multe detalii gasiti mai jos la sectiunea Modalitatea de plata

Cu Optiunea Continua ajungi la ultimul pas:

3.6. Confirmarea Comenzii

Verificii corectitudinea informatiilor de pe comanda , Accepti Termenii si Conditiile generale de vanzare si cu optiunea finalizezi comanda.

Sus in pagina

 

Modalitatea de plata

Pretul

Preturile afisate pe site la fiecare articol sunt preturi finale, care includ TVA, la care se adauga pretul transportului, care este diferit pentru fiecare articol. Pretul pentru transport difera in functie de mai multi factori precum modalitatea de transport, greutatea, volumul produselor comandate, si locatia. Costul exact al transportului este afisat in pagina produsului cu optiunea estimeaza Cost Transport si apare pe comanda, adaugandu-se pretului de baza al produsului. In cazul produselor care se transporta prin Curierat in cazul in care localitatea in care se face livrarea nu se gaseste in locatiile, deservite in mod standard La pretul afisat pe site la transport se adauga o taxa suplimentara,. Detalii si lista completa a locatiilor deservite fara taxa suplimentara, gasiti in sectiunea Detalii si Cost Transport


In functie de produsele comandate, in procesul de comanda s-au afisat modalitatea de transport (curier sau transport dedicat) si modalitatea/modalitatile de plata disponibile. Modalitatile de plata sunt plata numerar la livrare si/sau plata in avans cu ordin de plata. Daca produsele comandate se realizeaza la comanda, veti achita in avans cu ordin de plata 50% din suma totala de plata. Diferenta de 50% o veti achita inainte ca produsele sa fie livrate. Anumite produse se pot plati doar prin ordin de plata. Mai multe detalii gasiti mai jos. Pentru Plata in avans cu ordin de plata va rugam sa faceti plata in termen de maxim 5 zile si sa ne trimiteti documentul care atesta plata pe email [email protected] Comanda va fi livrata sau se va da in lucru, dupa caz, dupa efectuarea platii sau avansului de 50%.

 

OBSERVATIE:

 

Produsele care pot fi platite doar cu ordin de plata sunt produsele care fac parte din colectii care se livreaza asamblate, produsele de dimensiuni mari (dulapuri, vitrine, bufete, biblioteci, birouri, canapele. etc.), produsele realizate la comanda dupa specificatiile clientului, canapele sau scaune, cu stofele sau culorile alese de client ( veti achita in avans cu ordin de plata 50% din suma totala de plata. Diferenta de 50% o veti achita inainte ca produsele sa fie livrate), respectiv o parte din colectiile complete: sufragerii, dormitoare, camere de zi/living. La aceste produse Comanda devine ferma dupa efectuarea platii prin Ordin de plata chiar daca modalitatea de plata aleasa in procesul de comanda este Plata numerar la livrare. Va vom informa daca produsele comandate intra in aceasta categorie. Daca produsele sunt pe stoc, si disponibile pentru livrare, plata se va face integral in termen de 5 zile lucratoare de la data comenzii, prin ordin de plata, dupa confirmarea disponibilitatii produselor la depozit. Daca produsele comandate se realizeaza la comanda veti achita in avans cu ordin de plata 50% din suma totala de plata. Diferenta de 50% o veti achita inainte ca produsele sa fie livrate. Informatia referitoare la produsele care se livreaza asamblate sau la comanda apare la fiecare produs/program, in pagina produsului .

 

Va rugam sa faceti plata pe baza facturii proforma de mai jos in contul bancar RO59INGB0000999901604520 deschis la Banca ING Bank Bucuresti prin ordin de plata.

Plata se poate face prin ORDIN DE PLATA prin orice banca, sau cu mandat postal prin Posta Romana.

 

Depunere numerar la ghiseele ING. Intrucat depunerile de numerar la ghiseele caseriilor ING Bank sunt taxate de catre banca suplimentar cu 0.5% din suma depusa, minim 15 lei, cu exceptia depunerilor mai mari de 5.000 lei (care sunt taxate cu 0.15%), acceptam depuneri la ghiseele caseriilor ING ca si modalitate de plata, DOAR daca se plateste suma reprezentand comisionul bancii in plus fata de suma de pe factura profoma. Va recomandam sa faceti plata prin ordin de plata prin intemediul bancii unde aveti un cont bancar.

Atentie: Pentru platile efectuate prin Posta Romana , aceasta percepe un comision procentual, care creste proportional cu valoarea platita, pe cand Ordinul de plata efectuat prin orice Banca are o valoare fixa de aproximativ 2 lei - depinde in functie de banca. Platile efectuate prin Posta Romana se vor procesa dupa efectuarea efectiva a viramentului bancar (intre 5 - 10 zile lucratoare de regula). La campul Detalii plata de pe ordinul de plata sau mandatul postal va rugam sa completati numarul facturii proforma - avans sau plata integrala, iar daca plata se face din contul altei persoane/societatii decat cea de pe comanda va rugam sa completati numele persoanei/societatii de pe comanda cu majuscule si apoi numarul facturii proforma - avans sau plata integrala. Comanda devine ferma si va fi procesata in momentul primirii de catre Mobilena.ro prin e-mail [email protected], a documentului de plata scanat (ordin de plata sau mandat postal) care confirma efectuarea platii, sau in anumite situatii in momentul in care s-a efectuat efectiv transferul bancar. Va rugam sa faceti plata pe baza facturii proforma in termen de maxim 5 zile lucratoare de la primirea ei, in caz contrar aceasta se anuleaza. Va rugam sa ne trimiteti documentul care atesta plata prin email pe [email protected] dupa efectuarea platii.

In momentul livrarii produselor comandate, veti primi un email pentru a putea urmari si receptiona comanda. In cazul produselor care se realizeaza la comanda sau care nu sunt pe stoc in momentul comenzii, va vom anunta cand acestea sunt disponibile pentru livrare, cu o zi inainte de livrare.

 

Daca aveti intrebari despre modalitatea de plata, contactati-ne la [email protected]  sau la telefon: 0735 - 652 887 Luni - Vineri, 9 - 17.

Sus in pagina

 

Livrare

In functie de produsele adaugate in cosul de cumparaturi se vor afisa optiunile disponibile pentru livrare.

- Transport prin curier - Curierat

- Transport Dedicat

- Fara livrare 

Modalitatile de mai sus difera in functie de produsele adaugate in cos. Anumite produse se pot livra doar prin transport dedicat, transportul prin curier nefind disponibil.

 

Livrarea este nationala, fiind acoperite toate localitatile. Pretul pentru transport difera in functie de mai multi factori precum modalitatea de transport disponibila/aleasa, greutatea, volumul produselor comandate si locatia. Costul exact al transportului este afisat in pagina produsului cu optiunea Estimeaza Cost Transport si apare si in cosul de cumparaturi, adaugandu-se pretului de baza al produsului.

 

Pentru a determina costul transportului, stabiliti ce produse vreti sa cumparati, completati cantitatea dorita,folositi butonul de Estimare cost transport din pagina produsului sau daca vreti sa comandati mai multe produse/colectii  adaugati produsele pentru care vreti sa aflati costul transportului in cos cu butonul „Adauga in cos” iar in pagina care se va deschide, la sectiunea : “Estimare Cost Transport”, introduceti judetul unde se vor livra produsele de mobila, si click pe butonul “ESTIMARE”. In cazul metodei Curierat suma afisata nu include livrarea in zona 2 a curierului care se plateste suplimentar. In cazul in care produsele se transporta prin Transport specializat, in anumite localitati care nu se afla pe rutele de transport comune, se pot aplica costuri suplimentare la tariful afisat. Acestea vor putea fi comunicate doar ulterior comenzii.

 

Transport prin curier - Curierat

Livrarea este nationala, fiind acoperite toate localitatile. Pretul pentru transport difera in functie de mai multi factori: precum greutatea, volumul produselor comandate, si locatia. Costul exact al transportului este afisat in momentul comenzii, si apare si pe formularul de comanda, adaugandu-se pretului de baza al produsului. La pretul afisat pe site la transport se adauga o taxa suplimentara de 1 lei / km + tva in cazul in care localitatea in care se face livrarea nu se gaseste in urmatoarele locatii. Detalii suplimentare gasiti la sectiunea Detalii si Cost Transport.

In momentul in care marfa a ajuns la destinatie veti fi contactat pentru a stabili detaliile legate de livrare. Este important ca datele legate de livrare, inclusiv numarul de telefon sa fie completate corect, pe baza acestora facandu-se livrarea. In cazul modalitati de livrare prin Curierat, din momentul in care marfa este disponibila pentru livrare, receptia marfii trebuie facuta in maxim 5 zile lucratoare.

Receptia marfii se va face tiinand cont de urmatoarele instructiuni de receptie si manipulare a marfii, asa cum apar si in Termenii si Conditiile Generale de Vanzare:

 

 

Transport Dedicat 

Servicul de transport se face printr-un transport dedicat care reduce la minim riscul unor posibile deteriorari. Transportul dedicat nu permite incasarea ramburs a sumei de plata.

Instructiuni de receptie si manipulare a marfii:

10.3.1. Receptia cantitativa. In momentul livrarii marfii Cumparatorul va verifica conformitatea intre numarul de colete primite si numarul de colete de pe documentul de insotire al marfii. Daca apar diferente se consemneaza pe documentul de insotire al marfii emis de catre transportator (AWB) si se intocmeste un Proces Verbal de constatare a diferentelor, care se semneaza de catre Cumparator si de catre reprezentantul firmei de transport care face livrarea.

10.3.2 . Verificarea integritatii amabalajului. Cumparatorul verifica amabalajul, iar in cazul in care apar deteriorari evidente care ar fi putut sa duca la deteriorarea continutului coletelor( ambalaj gaurit, taiat, lipsa, etc.), pe parcursul transportului, sau semne ca coletul ar fi fost deschis dupa sigilare, produsele de mobilier nu trebuie receptionate, cu mentionarea motivatiei pe documentul de insotire a marfii, prezentat de catre reprezentatul companiei care face livrarea. Se recomanda a se face poze daca este posibil. In cazul in care Cumparatorul face receptia marfii livrata in ambalaj evident deteriorat, Vanzatorul isi declina responsabilitatea rezolvarii unor reclamatii ulterioare;

10.3.3. Manipularea mobiliei pana in locul unde urmeaza sa se amplaseze, respectiv asambleze (daca este cazul) produsele de mobilier, va fi supravegheata indeaproape, pentru a evita eventuale distrugeri care ar putea aparea printr-o manipulare neglijenta. Vanzatorul nu poate fi facut raspunzator pentru deteriorarile aparute in timpul manipularii si montarii defectuoase a produseleor de mobilier, ulterior receptiei acestora.

10.3.4. Dupa ce produsle de mobilier sunt manipulate/transportate pana la locul unde urmeaza sa fie amplaste si/sau asamblate, se va desface ambalajul si se va verifica in detaliu integritatea pieselor individuale de mobilier, inainte de a fi montate (daca este cazul). In cazul in care se vor observa defecte de fabricatie, se va anunta Vanzatorul, mobilena.ro, in cel mai scurt timp posibil, dar nu mai mult de 24 de ore de la receptia marfii. Mobilena.ro nu poate fi facuta responsabila pentru deteriorarii ale produselor, (zgarieturi, lovituri, etc.) aparute in timpul manipularii si montarii produseleor de mobilier.

10.3.5. In cazul produselor care se livreaza nemontate, montajul cade in sarcina cumparatorului, iar in cazul in care este vorba despre un produs complex, se recomanda apelarea la personal specializat. Se recomanda citirea cu atentie a instructiunilor de asamblare, care se livreaza impreuna cu produsul.

10.3.6. Dupa ce marfa a fost trimisa , in cazul in care nu exista probleme cu integritatea ambalajului, aceasta trebuie receptionata de catre Cumparator in maxim 5 zile lucratoare de la data livrarii.

Sus in pagina

 

Securitatea datelor

Respectam cu strictete confidentialitatea datelor clientilor si ne angajam sa nu transmitem datele personale ale clientilor catre terti si sa le folosim exclusiv in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzii si a facturii) si pentru informari comerciale cu privire la Mall-ul Mobilena.ro
Nu încurajam SPAM-ul, nu furnizam adresa dumneavoastra de e-mail unor terti (persoane fizice sau juridice), nu comercializam, nu oferim, nu facem schimb de adrese e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulgam adresa dumneavoastrã de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site.


Mobilena.ro este autorizata de AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL(A.N.S.P.D.C.P.)- www.dataprotection.ro  in vederea prelucrarii datelor cu caracter personal.
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private în sectorul comunicatiilor electronice, noi, mobilena.ro ne asumam obligatia de a administra în conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

Datele personale ale dumneavoastra vor fi folosite numai în scopul declarat al acestui site. Informatiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a va trimite confirmarea comenzilor, si in cazul in care se doreste de catre dvs., eventualele promotii, buletinele informative periodice etc.
Ne obligam sa nu facem publice sau sa nu vindem bazele de date continand informatii referitoare la datele personale ale clientilor nostri.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces si de interventie asupra datelor si dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale.

Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cât mai curând posibil.

Sus in pagina

 

Intrebari frecvente


Unde putem sa vedem mobila expusa, expuneti mobila in magazine?

Mobilena comercializeaza produsele exclusiv online. Pentru a menține selectia de produse foarte mare, preturile cat mai mici, si servicii exceptionale nu operam prin  magazine unde sa expunem produsele.

Mobilena.ro este un mall online cu mobila, adica comercializeaza produse de mobila si mobilier doar online, neavand showroom fizic pentru expunerea mobilei. Mobila se poate vedea doar pe situl Mobilena.ro in pozele afisate in pagina fiecarei colectii sau articol de mobila, unde exista si posibilitatea de a face zoom pe poza. Mai mult, la unele colectii exista poze de rezolutie mare ale detaliilor, ceea ce permite vizualizarea foarte clara a finisajelor si culorilor.  

Aici gasiti mai multe detalii despre - Cum functioneaza Mobilena

Mobila poate fi vazuta si daca se comanda doar o componenta a programului/colectiei urmand ca restul reperelor sa fie comandate ulterior primei comenzi. Spre exemplu la un dormitor se poate comanda doar o noptiera si ulterior daca se doreste si restul reperelor.

Sunteti producatori sau comercianti?

Toate produsele sunt realizate  in Romania pentru Mobilena si se comercializeaza sub brandul Mobilena cu exceptia anumitor canapele. Mobilena este un sistem inovator de distributie a mobilierului care garanteaza cel mai mic pret si distributie nationala.  Mai multe detalii gasiti la sectiunea Cum functioneaza Mobilena din homepage sub sliderul cu poze

Ma intereseaza Dormitorul…x... voi sunteti fabrica?

Produsele sunt realizate pentru noi de mai multe fabrici. Toate produsele se vand sub marca Mobilena  cu exceptia anumitor canapele.

Vreau sa vad produsele inainte sa platesc

Se permite deschiderea coletelor inainte de plata rambursului in cazul comenzilor transportate prin curier. Pe awb la Observatii apare Deschidere colet. Nu toate produsele se transporta prin curier, in functie de cosul de cumparaturi, optiunile pentru transport difera.

Cine il produce ? Unde e facut?

Produsele sunt realizate pentru noi de mai multe fabrici. Toate produsele se vand sub marca Mobilena  cu exceptia anumitor canapele. Toate fabricile au implementate standarde de calitate. Nu va putem da mai multe detalii cu privire la fabricile cu care lucram.

De unde sunteti? Buna ziua. Va sun din .....  dumneavoastra unde sunteti. Unde aveti showroom ? Am vrea sa cumparam 2 dormitoare si vrem sa le vedem inainte. 

Biroul nostru este in Brasov dar mobila se livreaza de la depozite din toata xin functie de produse/colectii si se livreaza in toata tara. 

Credeam ca sunteti in Bucuresti, unde pot sa vad mobila?

Nu expunem mobila in magazine. Expunerea mobilierului in magazine inseamna costuri suplimentare intre 30-50 %  cauzate de: Depozitare,  stocuri, inchirierea spatiului, cheltuieli curente de intretinere a spatiului si depozitului, plati salarii personal depozit  si showroom. Pentru a menține selectia de produse foarte mare, preturile cat mai mici, si servicii exceptionale nu operam prin magazine unde sa expunem produsele, produsele sunt disponibile exclusiv online.

In cazul in care doriti sa cumparati mai mute corpuri dintr-o colectie sau un set complet, si daca doriti sa vedeti mobila inainte de o cumpara, puteti sa comandat cel mai mai mic corp din cadrul colectiei, si aveti 10 zile in care puteti sa il trimiteti inapoi daca nu va place, urmand sa vi se returneze contravaloarea mai putin cheltuielile de transport.

Atentie - daca corpul se livreaza demontat, trebuie trimis in starea initiala in care s-a primit - nu se poate monta si apoi demonta pentru al retrimite. Trebuie pastrat ambalajul original si folosit acest ambalaj cand se returneaza ( de retinut - asta nu e valabil la mobilierul realizat la comanda. Nu se pot returna -  scaune, canapele - produse personalizae - tapiteria si/sau finisajul la lemn este aleasa de client si produsele care se aduc din import. La produsele care se produc dupa ce exista comanda, timpul de asteptare se va dubla  fiindca intai se va produce prima piesa aleasa ca si test apoi urmatoarele piese.

 Preturile includ TVA? Dar pretul transportului, este inclus in pret?

Preturile afisate pe site la fiecare articol sunt preturi finale, care includ TVA, la care se adauga pretul transportului, care este diferit pentru fiecare articol. Pretul pentru transport difera in functie de mai multi factori: precum greutatea, volumul produselor comandate, si locatia. Costul exact al transportului este afisat in momentul comenzii, si apare pe comanda, adaugandu-se pretului de baza al produsului.

Pentru a determina costul transportului, in pagina produsului, selectati produsele pentru care vreti sa aflati costul transportului  in configuratia dorita, in cazul unui set de mobilier - Dormitor, sufragerie, mobila de zi.living, si apoi apasati butonul Estimeaza Cost Transport -> Include Produsele adaugate deja in Cos - Da sau Nu, dupa caz  - > Afla o estimare a costului. Daca va interseaza costul de transport pentru mai multe produse sau seturi de mobilier, adaugati produsele care va intereseaza in cos si apoi la ultimul produs sau set de mobilier, fara a-l adauga in cos, apasati butonul Estimeaza Cost Transport si selectati optiunea - Include Produsele adaugate deja in Cos - Da , - Afla o estimare a costului

In cazul in care localitatea in care se face livrarea nu se gaseste in lista cu locatii din zona standard, fara taxe suplimentare a firmei de transport - detalii gasiti in sectiunea Detalii si cost Transport. La pretul afisat pe site la transport se adauga o taxa suplimentara pe kilomentru, (pentru distanta intre cea mai apropiata localitate din lista: Detalii si cost Transport si localitatea de livrare) 

Am un dormitor de 350 pe 250 si vreau sa iau o mobila de dormitor adaptata spatiului.

Va rugam sa va uitati la dimensiuni pe site. Fiecare produs are sectiunea dimensiuni si mai multe detalii sau schite ( la poze) unde se pot vedea dimensiunile.

Am vazut un dormitor/sufragerie/living la voi pe site si vrem sa il cumparam/ am vrea mai multe detalii.

Pentru a va putea da detalii trebuie sa stim cum se numeste programul/colectia. Comanda se face exclusiv online, va putem ajuta in procesul de comanda, daca nu descurcati, dar veti avea nevoie de o adresa de email.

Mobila este din lemn masiv?

La fiecare colectie apar informatii detaliate cu privire la materialele folosite, constructie, etc.  Acestea difera in functie de fiecare program de mobilier, cea mai mare parte sunt o combinatie de lemn masiv cu panouri furniruite.

 Va rog sa imi spuneti dimensiunile la produsul x, nu le gasesc pe site.

Dimensiunile la toate produsele apar in pagina produsului la sectiunea Dimensiuni sai mai multe informatii subcategoria Dimensiuni sau la schite ( apar sub poza principala ), putin mai jos in pagina produsului.

Ne interseaza dormitorul/sufrageria/livingul x, dar il vrem pe alte dimensiuni.

Toate colectiile cu exceptia catorva biblioteci si bucatarii si cateva dormitoare sunt produse de serie care se realizeaza EXCLUSIV pe dimensiunile standard. Procesul de productie nu permite nici cea mai mica modificare. Produsele care se pot face si pe alte dimensiuni au aceasta informatie in pagina produsului in descriere sau la sectiunea Dimensuni, putin mai jos in pagina produsului. 

Ne interseaza dormitorul/sufrageria/livingul x, dar il vrem pe alta culoare.

Anumite colectii se pot face pe alte culori/finisaje. Intotdeauna la acel program aceasta informatie, apare in  descriere iar poze cu finisajele/ culorile disponibile apar in sliderul de sub poza principala. Nu se poate face in alte culori, daca nu apare aceasta informatie, sau in alte finisaje decat cele care apar in pagina produsului.

Aveti pe stoc sufrageria/dormitorul x? In ce termen se poate livra?

In pagina fiecarui produs gasiti sectiunea Disponibilitatea unde apar informatii generale legat de disponibilitate. Produsele se impart in 2 categorii

1. Produse care de regula sunt in stoc. In pagina produsului gasiti acesta formulare:

Daca sunt In Stoc - livare in 1 - 3 zile.
Daca nu sunt pe stoc - Se livreaza in maxim 30-45 de zile.
ATENTIE Nu putem oferi informatii legat de disponibilitatea produselor telefonic. Pentru a afla termenul de livrare exact exista 2 optiuni:
- Faceti o comanda. Ulterior comenzii va vom informa daca produsele sunt pe stoc. Daca nu sunt in stoc va vom oferi si termenul estimativ cand produsele reintra in stoc. Puteti anula comanda printr-un reply la email, daca termenul oferit nu este pe placul dumneavoastra.
- Ne scrieti de pe formularul de contact sau ne trimiteti un email pe suport at mobilena punct ro cu denumirea exacta a produselor, asa cum apare pe site. Daca vreti sa afalati disponibilitatea la mai multe produse pentru usurinta va recomandam sa adaugati produsele in cosul de cumparaturi si apoi copiati si inserati continutul cosului in emailul pe care il tirmiteti catre noi.

2. Produse care se fac doar la comanda.  In pagina produsului gasiti acesta formulare:

La comanda. Termen de executie 30 - 45 de zile, ocazional 60 de zile, dar va informam in acest caz. Aceste produse nu sunt pe stoc, decat ca si exceptii in foarte rare cazuri. Se executa doar la comanda

Ce garantie am ca primesc mobila, daca o platesc inainte ? Sau sa ajunge mobila comandata si descrisa pe site si nu altceva?

Exista si produse care se pot plati ramburs. Daca am intentiona sa nu livram produsele credeti ca am permite plata ramburs la anumite produse?

Explicatii suplimentare  (In functie de modalitatea de transport si daca produsele se fac la comanda  produsele se impart in 2 categorii, cu plata in avans si cu plata ramburs la livrare.)  Produsele care se executa la comanda si cele care se trimit prin Transport Dedicat se pot plati doar prin Ordin de plata.

Recomandarea noastra este ca daca nu aveti incredere sau aveti suspiciuni sa nu comandati.


Cum se comanda? 

Selectati produsele pe care vreti sa le cumparati si le adaugati in cos. Dupa ce ati adaugat in cos toate produsele dorite, apasati Plateste si urmati instructiunile de pe ecran. Va fi necesar sa creati un cont daca deja nu aveti unul creat.

Cum se plateste ?

In functie de produsele comandate, in procesul de comanda s-au afisat modalitatea de transport (curier sau transport dedicat) si modalitatea/modalitatile de plata disponibile.

Modalitatile de plata sunt plata numerar la livrare si/sau plata in avans cu ordin de plata.

Daca produsele comandate se realizeaza la comanda, se pot plati integral sau cu avans de 50% din suma totala de plata, prin Ordin de plata, daca suma de plata depaseste valoarea de 3500 lei. Daca se achita 50% diferenta de 50% se achita inainte ca produsele sa fie livrate. Daca suma de plata este sub valoarea de 3500 lei produsele se platesc integral in avans. Plata se face cu ordin de plata prin banca in maxim 5 zile de la data comenzii. Pentru Plata in avans cu ordin de plata va rugam sa faceti plata in termen de maxim 5 zile si sa ne trimiteti documentul care atesta plata pe email [email protected] Comanda se va da in lucru, dupa caz, dupa efectuarea platii sau avansului de 50%.

OBSERVATIE:

Produsele care pot fi platite doar cu ordin de plata sunt produsele care fac parte din colectii care se livreaza asamblate, produsele de dimensiuni mari (dulapuri, vitrine, bufete, biblioteci, birouri, canapele. etc.), produsele realizate la comanda dupa specificatiile clientului, canapele sau scaune, cu stofele sau culorile alese de client ( veti achita in avans cu ordin de plata 50% din suma totala de plata. Diferenta de 50% o veti achita inainte ca produsele sa fie livrate), respectiv o parte din colectiile complete: sufragerii, dormitoare, camere de zi/living. La aceste produse Comanda devine ferma dupa efectuarea platii prin Ordin de plata chiar daca modalitatea de plata aleasa in procesul de comanda este Plata numerar la livrare. Va vom informa daca produsele comandate intra in aceasta categorie. Daca produsele sunt pe stoc, si disponibile pentru livrare, plata se va face integral in termen de 5 zile lucratoare de la data comenzii, prin ordin de plata, dupa confirmarea disponibilitatii produselor la depozit. Daca produsele comandate se realizeaza la comanda veti achita in avans cu ordin de plata 50% din suma totala de plata. Diferenta de 50% o veti achita inainte ca produsele sa fie livrate. Informatia referitoare la produsele care se livreaza asamblate sau la comanda apare la fiecare produs/program, in pagina produsului .


TRANSPORT

Ce inseamna Transport Dedicat/Specializat , dar Transport dedicat cu plata la Livrare?

In functie de produsele din cos vi se afiseaza optiunea sau optiunile pentru transport. Transport dedicat inseamna ca vom contracta un trasportator sa transporte mobila dvs. Acel transportator nu incaseaza rambursuri pentru noi, din acest motiv plata ramburs la livrare este disponibila doar in cazul Transportului prin curier. Nu toate produsele se pot transporta prin curier.

Transport Dedicat cu plata la livrare inseamna ca veti plati costul transportului la livrare. Va vom anunta costul transportului dupa ce vom contracta transport pe ruta dumneavoastra.

Eu locuiesc in orasul X, cat costa transportul pana aici?

Pretul transportului se calculeaza in functie de produsele dorite, greutate si volum, locatie, modalitatea de transport disponibila pentru produsele dorite - curier sau transport specializat. In pagina produsului apare butonul  Estimare Cost transport unde puteti afla costul trasnportului dupa ce selectati produsele dorite.  In cazul in care produsele se transporta prin Transport specializat, in anumite localitati care nu se afla pe rutele de transport comune, se pot aplica costuri suplimentare la tariful afisat. Acestea vor putea fi comunicate doar ulterior comenzii.

 

 

Imi oferiti transportul gratis?

Transportul este contra cost si depinde de produsele dorite. Exista optiune de estimare a costului din pagina produsului. Costul creste la adaugarea produselor, adica daca comanzi o comoda pretul este altul decat daca comanzi un dormitor.


Produsele sunt montate?

Depinde de produse, o parte se livreaza montate iar restul  demontate. Aceste datalii apar in pagina produsului la sectiunea Detalii Livrare



Asigurati montajul?

Nu se asigura montajul doar transportul pana in fata usi pentru produsele care se transport prin curierat repectiv transport la bordura, adica pana in fata casei/blocului pentru produsele livrate prin Transport Dedicat.

Pentru produsele cu livrare in Bucuresti se poate oferi si servicul de livrare in locuinta . In acest caz  comanda se face fara transport, dupa ce se face comanda si plata veti primi  adresa de unde se pot ridica produsele si contactul firmei de transport.  Negocierea se face de client cu firma de transport, putem sa ii recomandam doar pentru transport nu si pentru montaj. Nu ne asumam raspunderea pentru calitatea montajului. Pret estimativ un dormitor, doar transport 200 lei - pret fara tva. O sa va trimitem contactul firmei care poate asigura transport pentru Bucuresti si imprejurimi. Pentru livrari in tara nu prea mai e rentabil.

Ma intereseaza un mobilier de birou si as vrea sa vina cineva de la dvs. sa ia masurile pentru ca nu se poate face comanda asa, pe internet.

Produselor sunt realizate in serie, cu cateva exceptii precum unele bucatarii si biblioteci. Nu facem masuratorii ale spatiului si nici mobilier la comanda decat daca se respecta conditiile legate de comanda minima. 

Aici modaliatea de lucru este ca dumneavoastra sa ne trimiteti RLV-ul camerei sau o schita a camerei si daca aveti, schite cu produsele, sau sa ne spuneti ce corpuri doriti, iar pe baza indicatiilor dvs. se va face o schita si o propunere de mobilare.

Oameni care sa mearga sa realizeze masuratori  - ar fi bine sa evitam acesta situatie pentru ca deplasarea se face cu anumite costuri, deloc de nelijat, transport, timp. Daca este inevitabil, acesta pas se va face dupa estimarea si plata costurilor legate de deplasare.

 

Cum putem cumpara mobila? Se livreaza mobila in localitatea in care locuiesc eu?

Produsele se pot cumpara online. Modalitatea de comanda online este foarte rapida si simpla, dureaza maxim 5 minute, si asta datorita colectarii datelor de facturare si livrare si este descrisa detaliat la sectiunea Efectuarea comenzii Livrarea articolelor de mobila este nationala. Asadar livrarea se poate face in orice localitate accesibila rutier din tara.


Comercializati si mobila la comanda pentru locuinte sau mobilier pentru proiecte speciale si mobilier pentru hotel, restaurant si cafenele?

Da, comercializam si mobila si mobilier executat la comanda dupa specificatiile clientului, dar este necesara o comanda minima, de obicei mobilarea intregii locuinte. Pentru mobilarea unei case cu mobila la comanda luati in considerare pretul mai ridicat al mobiliei executate la comanda comparativ cu mobila in serie.

 

Termeni si conditii de utilizare

Folosirea (vizitarea sau cumpararea produselor) acestui site, implica acceptarea acestor termeni si conditii.

Ne asumam dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare.

Imaginile produselor de pe magazin sunt cu titlu de prezentare. Acestea pot diferi fata de produsul ce-l prezinta, in functie de rezolutia ecranului respectiv setarile monitorului.

Serviciul nostru include comunicari cu caracter administrativ si comercial,(daca este acceptat de catre cumparator) care va vor fi trimise in momentul in care decideti sa va inregistrati ca utilizator.

Sunteti de acord si acceptati ca, fara nici o notificare prealabila, putem sterge sau adauga orice informatie pe site, intrerupe orice activitate pe site sau arhiva din continutul sitelui, iar in cazul in care se fac referiri la alte site-uri nu garantam si/sau confirmam sub nici o forma tipul de informatie pe care il veti gasi pe aceste site-uri. Ramane la aprecierea dumneavoastra daca vizitati sau nu aceste site-uri sau luati sau nu in considerare informatia gasita acolo.

Obligatiile dumneavoastra de inregistrare
In utilizarea serviciului, dumneavoastra sunteti de acord sa furnizati informatii adevarate, corecte, actuale si complete despre dumneavoastra, asa cum sunt acestea specificate in sectiunea de inregistrare ca utilizator si sunteti de acord sa furnizati aceste informatii corect si complet.
In situatia in care consideram, ca aceasta obligatie nu este respectata de catre dumneavoastra, ne rezervam dreptul sa va blocam accesul, pe perioada determinata sau nedeterminata, la utilizarea serviciului fara nici o notificare prealabila.

Securitatea Datelor Personale
Datele personale ale dumneavoastra vor fi folosite numai în scopul declarat al acestui site. Informatiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a va trimite confirmarea comenzilor, eventualele promotii, buletinele informative periodice etc.
Ne obligam sa nu facem publice sau sa nu vindem bazele de date continand informatii referitoare la datele personale ale clientilor nostri.

Inregistrarea ca membru, parola si comportamentul ca membru
Prin inregistrarea ca membru veti fi solicitat sa va alegeti un nume de utilizator (adresa de e-mail) si o parola. Sunteti responsabil(a) de pastrarea in siguranta a parolei de acces ca membru al acestui site, orice activitate desfasurata sub numele dumneavoastra de utilizator fiind integral responsabilitatea dumneavoastra.
Sunteti de acord sa ne instiintati imediat despre orice pierdere a parolei sau semn de activitate neautorizata sub numele dumneavoastra de utilizator.
Sunteti pe deplin in cunostinta de cauza ca orice informatie, date, text, fotografii, grafica etc continute in acest site sunt responsabilitatea acelei persoane/entitati de la care provine. In aceste conditii nu putem sub nici o forma, direct sau indirect, fi facuti responsabili pentru continutul site-ului incluzand, dar nelimitandu-se la, informatii trunchiate, incomplete sau gresite sau pentru orice consecinte ale utilizarii acestora.

Publicitate si legaturi cu alte site-uri
Sunteti de acord cu urmatoarele : operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, participari la concursuri, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie/legatura/tranzactie/colaborare/etc. care pot aparea intre dumneavoastra si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul nostru.
Operatorii, administratorii si/sau proprietarii acestuia nu pot fi facuti nici material nici sub alta forma, direct sau indirect, responsabili pentru cele mai sus mentionate.

Copyright
Intregul continut al site-ului - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica Web, scripturi, programe, logo-uri, baze de date - este proprietatea Sara Trading SRL si a furnizorilor sai si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul companiei Sara Trading SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.
Dumneavoastra, ca utilizator sunteti pe deplin acord cu cele de mai sus.

Promotii si concursuri
Stabilim singuri regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizam. Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualilor participanti numai prin intermediul site-ului propriu. De promotii beneficiaza doar acele comenzi care respecta intocmai regulile afisate pe site. De asemenea promotiile se aplica doar comenzilor care sunt inregistrate de catre companie in perioada de timp in care promotia este valida si numai in limita stocului disponibil.
Nu garantam disponibilitatea pe stoc a produselor pentru promotie si o putem intrerupe sau anula in orice moment fara nici o notificare prealabila.

Limitare de responsabilitate
Companiile, produsele sau serviciile mentionate in articolele publicate sunt marci inregistrate ale companiilor respective. Utilizarea oricarui nume de marca inregistrata este realizata doar in scopul analizei si nu constituie reclama pentru compania respectiva.

Nu vom fi responsabili in fata nici unei persoane sau companii care foloseste sau se bazeaza pe informatii sau opinii neconforme continute de acest site.
De asemenea, nu vom fi raspunzatori pentru: orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei prezentate pe site, orice tip de erori sau omisiuni in continut care pot conduce la orice fel pierderi.

Informatiile pot fi reproduse prin tiparire numai pentru uz personal.
Informatiile nu pot fi reproduse, distribuite sau transmise altei persoane sau incorporate in orice fel intr-un alt document sau material fara permisiunea prealabila scrisa a autorilor lor.

Dispute si Conflicte
Orice tentativa de acces neautorizat la site si orice încercare de frauda va fi raportata autoritatilor competente. Orice conflict aparut între companie si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti.

Accepati si intelegeti in mod expres ca:
Nu oferim nici un fel de garantie, directa sau indirecta ca: serviciul va fi potrivit cerintelor dumneavoastra; serviciu va fi neintrerupt, sigur si fara erori de orice fel; calitatea informatiilor, datelor, imaginilor, produselor obtinute prin intermediul serviciului va corespunde cerintelor si asteptarilor dumneavoastra; serviciul poate fi intrerupt in orice moment fara nici o notificare prealabila si fara nici un fel de pretentie de orice fel din partea dumneavoastra; prin intermediul serviciului nu se ofera nici un fel de garantie sau certitudine, altele decat cele in mod express specificate in aceste conditii de oferire a serviciului; sunteti direct si deplin responsabili pentru orice activitate si/sau continutul oricarei date, informatii, imagini, text, inregistrari audio sau video, sau a oricarei alte contributii pe care o faceti si/sau o transmiteti, in conditiile prezentelor conditii ale serviciului. Forta majora exonereaza de raspundere partea care o invoca in conditiile legii. Nu suntem responsabili si nu putem fi facuti responsabili in nici un fel, direct sau indirect, pentru orice paguba si/sau problema directa sau indirecta, de orice natura ca urmare a folosirii serviciului.